Friday, May 14, 2010
F or R????
pertama kali dlm hidup..dua org syg+cnta aku dlm satu msa..dua2 sggup jmpa parent aku..aduhai...mcm mn ni??kesepitan dlm kesempitan...aku knl R lama sket dri aku knl F..tp..aku jtuh hati kat F...R plak..aku anggap kawan tp mesra dong..huuhuhu...then..bila aku pk2 balik...aku pilih F..hati suh pilih F jugak..huhuu...ramai org ckp F n R baik..but i!!!!!!OMG!!dilema bermula lagi....tidak!!!!!skunk ni aku pilih F...tp R plak terasa n merajuk ngan aku..mujur dah ok skunk..n mujur dye dpt terima semuanya...aku dah citer psl R kat mak aku..mak aku ckp kwn dulu...then F plak..aku blom citer ag..atot!!!!!huhuhu.... tapi aku da gtaw yg aku akn gtaw psl dye kat mak aku nnt..hehe...hurm..abg F dah bg green light..hehe...seru deh!!!hehehe...asik2!!!hehe..siti rahimah jamaludin!!jgn gatal k!!!!sume masih baru...so kwn yg bc blog i..tlg la bg cdgn sket...kedua2 jejaka ini mmg ambil berat kat i...huhuhu..mcm mn ni??i x tahu..dilema bermula lagi!!!caaaiiittt!!!HAHA
Tuesday, May 4, 2010
la la la kerja!!!
assalammualaikum...pe kabo sume???
28 april until 30 april..aku keje kat parkson...3 ari jer...coz aku dpt keje kat petronas plak.. 1 may aku masuk keje kat petronas..hehe..best...tapi ari ni aku kena marah ngan abg syah..supervisor kat tmpt aku coz td kaunter bz giler...pastu customer plak wat hal..nk mrh2 abg syah..pastu..aku plak kena mrh ngan abg syah sbb lmbt..bkn lmbt k..bz...5 pam skali gus aku kena set...adoyai..nasib2!!!pastu (ank bongsu la katakan) aku majok r..diam jap..hampir2 nk nangis...aku x tgk muka abg syah setengah jam gak r...dia pun gabra...dia baik..x pernah mrh org..cuma psl customer tu r...dia terlepas..aku plak terasa!adoyai..tp dah settle pun...hari ni abg aku dtg petrol station aku isi minyak..HAHA..lawak..rasa malu lak coz kena layan abg sndiri..kat tmpt keje..HAHA
28 april until 30 april..aku keje kat parkson...3 ari jer...coz aku dpt keje kat petronas plak.. 1 may aku masuk keje kat petronas..hehe..best...tapi ari ni aku kena marah ngan abg syah..supervisor kat tmpt aku coz td kaunter bz giler...pastu customer plak wat hal..nk mrh2 abg syah..pastu..aku plak kena mrh ngan abg syah sbb lmbt..bkn lmbt k..bz...5 pam skali gus aku kena set...adoyai..nasib2!!!pastu (ank bongsu la katakan) aku majok r..diam jap..hampir2 nk nangis...aku x tgk muka abg syah setengah jam gak r...dia pun gabra...dia baik..x pernah mrh org..cuma psl customer tu r...dia terlepas..aku plak terasa!adoyai..tp dah settle pun...hari ni abg aku dtg petrol station aku isi minyak..HAHA..lawak..rasa malu lak coz kena layan abg sndiri..kat tmpt keje..HAHA
Monday, April 26, 2010
soalan cepu pisang emas...HAHA
fatin ashifa,muhaimin alias,copy n paste nnt ye...hehe
anda seorang yg mcm mn??simple or trouble??HAHA
simple aje...
ciri lelaki/gadis idaman???
bg aku??kalau dia jaga hubungan agamanya,keluarga n diri sndiri
mcm tu juga la dia akan jaga aku..HAHA..puitis plak..
minat genre apa??
I AM HIP HOP!haha bak kata JOE FLIZZOW..tp skunk aku layan piano,violin n guitar akustik..hehe..jiwang sebentar...
suke komedi ke seram??
komedi..seram???layan..zaz!HAHA
skunk minat naik keta ke moto??
dua2..HAHA..i dah ade dua2 lesen k..
minat keta ape?moto?
keta yg dlm citer adamaya tu..hehe..moto always be KAWASAKI NINJA!haha
slalu lepak kat ne ngan mmbr??
mall la!!!!HAHA
guru yg paling di rindui???
of course la CIKGU AMNAH!!!bm dia aku dpt b+..HAHA
pakai fon pe??
CSL K500..i sokong barang malaysia k..hehe
maxis or celcom?
both..coz fon aku leh masuk dua sim..hehe
tmpt yg x nk pegi??
lain dari yg lain soalannya..haha..tempat yg sunyi..coz aku cepat boring kalau sunyi..HAHA
kalau jumpa orang buta pa ko nk wat??
simpati ngan dia..tolong dia if dia perlukan pertolongan..aku baik orgnye..hehe
lebih selesa lepak mamak ke restoran?
mamak la!x yah control mkn n bebas je nk sembang..hehe
best moment yg ko ade time umo 18??
lepak ngan kawan2 selalu!!!hehe..coz dah abis spm...haha
bila nak kawen ni????
jodoh dtg awl..aku kawen awal..HAHA
sblm tido wat pe???
dengar lagu selamat pagi cinta versi violin..hehe..pastu..baca doa tido r!haha
dah2!!x de soalan dah...
ni dah cukup 18 taon ke??HAHA
cukup dah...i lahir 22 januari tahun 1992..hehe..
makan malam di ROUTE 69
salam sume!!!!hehe
alhamdulillah kenyang giler!!!smpai nak explode r...HAHA...nak tahu pukul berapa aku g route 69?? 1.45 AM okay!!!HAHA..balik kul 3 pagi..fuh!!!aku g ngan family aku r...pak cik aku dari KL datang umah aku..so dia ajk aku n family g mkn kat luar..dan lokasi yg kitaorg pilih adalah ROUTE 69!!haha..nape aku excited??sbb org belanja makan ar...pilih aje nak yg mn..KAH3...
menu yg di pesan tak la mhl pun..
aku amik fish n chip,abg aku amik chicken chop..yg lain amik thailand pny dish...pic2 yang aku upload ni..adlh cnth2nye..fish n chip...sedap la jugak...boleh la..tom yam aku x sempat rasa..x pe nnt p try tom yam plak...
mls nk upload pic sndiri coz baju yg di pakai tidak cukup standard untuk masuk dlm blog ni..HAHAHAHAHA..k r tata...
Thursday, April 15, 2010
fuh!!!jenuh nk menjawab..HAHA
This tag was given by fatin ashifa roslan
I've no idea what name of this tag. lol
Anyways, Thanks You fatin ;)
what is your full name?
Okay bebetul ah. What is your dreams?
I've no idea what name of this tag. lol
Anyways, Thanks You fatin ;)
what is your full name?
Siti Rahimah Jamaludin
when is your birthday?
22 january 1992.
what is your daddy's name?
Jamaludin Hasan
what is your your mum's name?
Mazlan binti Hj Chat
how many siblings do you have?
four..i'm the youngest child n daugther
four..i'm the youngest child n daugther
where do you live?
13500 Pmtg Pauh, Pulau Pinang.
your favourite colour.
Black,white,Blue,Red n chocolate
still studying?
Will cont my study soon.
do you have a bestfriend?
Yes.
do you love them?
They just like my sibling.
pop or jazz?
RnB,hip hop
RnB,hip hop
chicken or beaf?
both n lamb steak
coke or 100plus?
100 plus
what brand is your purse?
guess & ect. But, I dont use them always.
how much do you have in your wallet right now?
ten ringgit..balance 4 my gaji last month(HAHA)
high heels or flat?
High heels n flat,klo nk nmpk casual,pakai flat,kalau nk nmpk elegan sket..pakai heels..HAHA
skirts or jeans?
Jeans. Never wear skirts.
shirt or blouse?
Shirt. Simple.
watch or bracelet?
necklace from my mom HEHEfavourite watch's brand?
bonia n gucci
do you have girlfriend?
Too much.
*do you have a boyfriend?
not yet..but tgh mengenali seseorg..HAHA
did you love her?
Depends. HAHA
Depends. HAHA
did you ever kiss him?
tggu bila hbgn kitaorg dihalalkan...
facebook or myspace?
More too Facebook. Myspace approve people jeh.
what is your wet dreams?
girls ade wet dream ke??hurm...dream..sumbody dgt minang i kot..HAHA
Okay bebetul ah. What is your dreams?
become the most famous n popular female pastry chef...hehe
Subscribe to:
Posts (Atom)