Sunday, January 17, 2010

you ni main2 ni....

hurm....
jumaat lps aku g praktikal keta kat idi...
aku dpt uncle cina as my faci..
gaggaga
the best thing is bila kau lupa step dye akn ckp
"you ni dtg blaja bukan btol2 ni..main2 saja ni..."
gagaga...
bukan main2 la uncle,wa bru first time try bw keta ma..
gabra n cuak berada ditahap yg tggi...
u jgn slh fhm doe..hik3..
(kalo la aku mmpu ckp mcm tu kat uncle tu:hormatx bleh ckp mcm tu)
hipokrit saja...
hahahahahah


ok now citer psl keje....
bila tgk laptop je aku dah mula mls deyh....
hahahha...
ye la keje aku hny berdepan ngan laptop yg di beri nama
compact..
:)
dan berdepan dgn my collegue farahiyah(kak ipar aku)
bohsan tgk dye..
hahaha
memain je...
"everytime u touch me, i become a hero"
layan saje lagu when you tell me that you love me..







No comments: