Monday, March 22, 2010

19 march 2010...

mungkin ada yang tertanya2 nape aku wat date tu as title post aku kali ni kan...hurm..actually..tarikh tu membawa seribu satu kesedihan buat aku dan seluruh family.kazen aku ,hafiz,23,excident pd mlm tu.kemalangan antara kereta wira(keta kazen aku dan kereta Saga baru secara bertentangan (bhgian depan kedua2 kereta).Kedua2 pemandu dari kedua2 kereta terkorban.Kereta yg dia naik tu remuk teruk sehingga mengorbankan kwn dia a.k.a sepupu sepapat kitaorg gak la,syam,23 jugak kot.Kematiannya disahkan oleh doktor ketika berada di hospital Baling akibat kecederaan teruk di bahagian dada,kata sepupu aku,abg kpd hafiz,rib cage syam terbuka.Ngeri kan?Aku pegi melawat Hafiz sabtu lepas.Hafiz terselamat,tapi cedera parah.tengkorak kat mata sblh knn dan hidung dia retak,mata dia terkeluar tapi doktor dah masukkan balik.minta2 dia x buta nnt.tulang paha dia patah,dah operation pun,kn masuk besi.OMG!!!teruk giler..hari pertama aku g tengok mmg sebak.mujur dia dah sedar dari koma. "Fiz,abg Jan ni.knl tak?ni pak long,makndak(mak aku) mai tgk ni.ingat tak?" aku menangis bila dengar abg jan ,suami sepupu aku tanya kat hafiz mcm tu.Ahad pun aku pegi tengok jugak,kali ni dah ok sikit.Hari Ahad,pasti la ramai yang datang lawat.Akibat terlalu ramai yang datang,aku ngan my kazen nurul pun kuar dari wad n duduk kat luar.pastu kitaorg balik.

sama2 la kita doakan kesihatan untuk dia k..
pada sape2 yg bc blog aku ni..
harap korang doakan sekali k..

No comments: