Saturday, March 6, 2010

siapa di hatimu???ooooo~

bajet je kan title aku kali ni..
nothing to say actually..ha..maybe ada yang bertanya siapakah aizat yang sebenarnya kan?pe hubungannya dengan aku kan?haha(ketawa naik tanduk)..meh kita nyanyi sikit untuk menjawab persoalan ini..

"siapakah di hatimu..
Aaa,Aaa...
siapakah di hatimu..
Aaa,Aaa..
siapakah yang kau rindu?
siapa yang bermain di minda mu.."

jahat sungguh rahimah ni mencilok sedikit dari lirik lagu siapa dihatimu
oleh Akbar ft. Yassin tu kan...

actually lirik tu x de kna mgna pun dengan jawapan yang aku nak kasi ni..
hahaha

Aizat sebenarnya...sebenarnya..ehem2...
sepupu kesayangan aku la...kitaorang bertambah rapat since dia belajar kat
area utara ni..dia budak sepang.Since dia dapat cuti utk maulud nabi ni..
mak ayah n abg aku bawa la dia kuar mkn...
tgk suasana penang area sini..makan2...

memandangkan aku ni x de pakwe kan..pe salah nak promo sepupu..
t aku da pakwe..aku promo la pakwe aku plak..haha
(mesti korang akan jeles tahap gaban)
hahaha..sesungguhnya sifat menunjuk ini..x baik taw...xmo2..

ok la..tu je kot pe yang aku nk gtaw..haha

No comments: