Monday, April 26, 2010

soalan cepu pisang emas...HAHA


fatin ashifa,muhaimin alias,copy n paste nnt ye...
hehe


anda seorang yg mcm mn??simple or trouble??HAHA

simple aje...

ciri lelaki/gadis idaman???
bg aku??kalau dia jaga hubungan agamanya,keluarga n diri sndiri
mcm tu juga la dia akan jaga aku..HAHA..puitis plak..

minat genre apa??
I AM HIP HOP!haha bak kata JOE FLIZZOW..tp skunk aku layan piano,violin n guitar akustik..hehe..jiwang sebentar...

suke komedi ke seram??
komedi..seram???layan..zaz!HAHA

skunk minat naik keta ke moto??
dua2..HAHA..i dah ade dua2 lesen k..

minat keta ape?moto?
keta yg dlm citer adamaya tu..hehe..moto always be KAWASAKI NINJA!haha

slalu lepak kat ne ngan mmbr??
mall la!!!!HAHA


guru yg paling di rindui???
of course la CIKGU AMNAH!!!bm dia aku dpt b+..HAHA


pakai fon pe??
CSL K500..i sokong barang malaysia k..hehe


maxis or celcom?
both..coz fon aku leh masuk dua sim..hehe

tmpt yg x nk pegi??
lain dari yg lain soalannya..haha..tempat yg sunyi..coz aku cepat boring kalau sunyi..HAHA


kalau jumpa orang buta pa ko nk wat??
simpati ngan dia..tolong dia if dia perlukan pertolongan..aku baik orgnye..hehe

lebih selesa lepak mamak ke restoran?
mamak la!x yah control mkn n bebas je nk sembang..hehe

best moment yg ko ade time umo 18??
lepak ngan kawan2 selalu!!!hehe..coz dah abis spm...haha

bila nak kawen ni????
jodoh dtg awl..aku kawen awal..HAHA


sblm tido wat pe???
dengar lagu selamat pagi cinta versi violin..hehe..pastu..baca doa tido r!haha


dah2!!x de soalan dah...
ni dah cukup 18 taon ke??HAHA

cukup dah...i lahir 22 januari tahun 1992..hehe..


No comments: