Friday, May 14, 2010

F or R????

pertama kali dlm hidup..dua org syg+cnta aku dlm satu msa..dua2 sggup jmpa parent aku..aduhai...mcm mn ni??kesepitan dlm kesempitan...aku knl R lama sket dri aku knl F..tp..aku jtuh hati kat F...R plak..aku anggap kawan tp mesra dong..huuhuhu...then..bila aku pk2 balik...aku pilih F..hati suh pilih F jugak..huhuu...ramai org ckp F n R baik..but i!!!!!!OMG!!dilema bermula lagi....tidak!!!!!skunk ni aku pilih F...tp R plak terasa n merajuk ngan aku..mujur dah ok skunk..n mujur dye dpt terima semuanya...aku dah citer psl R kat mak aku..mak aku ckp kwn dulu...then F plak..aku blom citer ag..atot!!!!!huhuhu.... tapi aku da gtaw yg aku akn gtaw psl dye kat mak aku nnt..hehe...hurm..abg F dah bg green light..hehe...seru deh!!!hehehe...asik2!!!hehe..siti rahimah jamaludin!!jgn gatal k!!!!sume masih baru...so kwn yg bc blog i..tlg la bg cdgn sket...kedua2 jejaka ini mmg ambil berat kat i...huhuhu..mcm mn ni??i x tahu..dilema bermula lagi!!!caaaiiittt!!!HAHA

No comments: