Thursday, July 29, 2010

ALAMAK!!!!

fuh!!sakit tekak menjerit di blog ni..HAHAHA


hurm..kemalangan sering berlaku...bagaikan mimpi ngeri sekiranya ia melibatkan kemalangan...namun itu adalah realiti yang harus kita semua hadapi.PERGHHH!! dalam karangan x pulak mcm ni...


setiap dari kita pasti pernah mempunyai pengalaman berkaitan dengan kemalangan..tidak terkecuali aku..siooottt...je...HAHA...well~

dah byk kali kot xcdnt moto..tp Allah sering kali menyelamatkan aku..Alhamdulillah..LOVE YOU ALLAH...peewwiiittt..hehe..

sering kali aku dengar owg2 yang rapat dan aku sayang kemalangan.dan yang paling menggemparkan adalah kemalangan ayahnda tercinta beberapa tahun yang lalu dan juga abang sepupu aku...


psssttt!!psstt!!
29 julai 2010..abg si F xcdnt..HUHU..

TGK...xcdnt lagi yang aku dengar..ish3...apa2 pun..aku doakan semoga kita semua tidak lagi berhadapan dengan kemalangan di atas kecuaian diri sendiri...okay??

No comments: