Sunday, October 31, 2010

excited bw keta..

salam semua..

entah kenapa aku begitu excited ya amat bila dapat bw keta...27 oct 2010...satu hari aku bw keta...dri umah g sg 2..dri HSAH(hospital sultan abdul halim) ke taman sutera butterworth,ke jusco n malam ke pearl view hotel n aku smpai kat umah pukul 9 lebih..fuh..penat x bape terasa kerana terlalu excited dpt bw keta sejauh itu...hari tu jugak aku x senang duduk kat HSAH coz aku di ganggu oleh seorang mamat pekerja kantin HSAH.Sedang asyik aku melihat sekeliling,dia mai kat depan aku.NGOK betol. "kak,kak ni orang kl ke?" "nape tny?" "tak saya tgk akk ni pakai mcm orang kl" dalam hati aku"kak pala otak ang. i'm 18 ok!!!" aku jwb balik kat mamat tu "just go"pdn muka.
bila ingat pasal mamat tu teros potong mood aku nk berkarya..tata...

No comments: