Thursday, February 11, 2010

alamak!!!terkaget sudaaa..hehe

bila aku check semula jadual blajo keta..
bru aku t'ingat ujian klyk aku mggu depan bersamaan
17 feb 2010,rabu..
esok adalah hari akhir lthn b4 aku hadapi ujian klykn tu..huhuhu..
hope aku lulus..
ujian jpj plak bersamaan 25 feb 2010, khamis..
so terkaget sudaaa bila aku tgk jadual blajo tu...
dah seminggu agknye aku sakit tekak..
adoi...
smlm aku start selsema...but ari ni aku dah telan 2 biji ubat selsema...
hahahha
kurang la sket selsemanya...
hurm...
keje aku start blik pas CNY ni..skunk aku cuti but..
agk mls nk on9 coz klu aku keje bleh la aku on9 skali...
killing two bird with one stone la katakan..
wah2 speaking pulok..hahaha...
ari ke 2 CNY aku n mmbr2 sekelas aku nk reunion..hope jadi..haha
so x sabo ye la..time tu dah dpt gaji...hahha

No comments: