Friday, February 12, 2010

sabo je la...

smlm di I.D.I...
lepas aku abis bw keta kat bhgian dua aku tggu kejap kat tmpt tggu idi
untuk dpt giliran bw keta kat bhgian jln raya....
aku x brape shat sket ..demam..batuk dan selsema tahap maksimum..
akibat terlepas clutch secara mendadak..keta tu jd tersengguk-sengguk..
ape lagi..marah la si cikgu harun...sedih aku..
bukan aku sengaja..aku cuba tahan batuk..dah la selsema x leh nk nafas..
cikgu harun plak buka air-con kuat sgt..
sabo je la..sepanjang perjalanan aku diam je cuba tahan batuk...
perit amat...cikgu harun lak dok bebel x abis...
smlm plak trafik jam sepanjang jln coz byk org blik untuk celeb CNY..
bila dah smpai kat I.D.I,pergghhh!!!nikmat gila r..
bila aku dah hentikan keta,tutup enjin n tarik handbreak...aku terus buka pintu
dan melepas kan batuk yg x terhingga kat jln tar..
mcm nk terkeluar ank tekak aku....lepas sain kat jadual belajar cikgu harun aku
ckp time kasih n trus blah..sowie r klo rasa sy kuang ajar ke x tgk muka cikgu..
terus trg sy ckp..sy hilang mood terus ngan leteran cikgu n sakit menahan batuk n x leh bernafas...
pas kuar dri keta aku terus dptkan sepupu aku.. fatihah..dye ckp muka aku merah giler..
pastu mata mcm nk nangis je..selepas sesi bercerita tamat..kami pun balik r..mls nk tggu lama2..
ONLY ALLY KNOW WHAT HAPPEN TO ME IN THE CAR WITH CIKGU HARUN.

No comments: