Thursday, May 19, 2011

pap2 keboom2

haha...tittle x da kena mengena dgn post aku neyh..haha

hah?knpa byk ketawa?? gasak r..wek3....erm..ekceli my family dah taw psl musyuk2 aku..hehe.. n i bet all of you have known who is him..right???hek3...since hanya dia di hati..tiada lagi lelaki lain yg berjaya la usik2 aku..hehe...he's everything for me...juz him....ekceli aku ni x suka sgt nk ckp benda ni...(time x buka pc byk benda la aku nk tulis,time dah terbuka pc ni sume hilang x taw p mana) hahaha..but dont worry be happy..hehe..aku akn teruskan jua...ayt bajet jer...

lately ni byk plak kitaorg gadoh2 manje hahaha.. rahimah...asal la byk benda berubah neyh..dulu law manja sket..x rock r beb..haha...what ever lalala~ erm...maybe next month family dia akn dtg utk jumpa family aku..huhu..der...siyez wa ckp lu...wa gabra dri sekarang der...ekceli aku neyh bukanla seorang minah yang suke wat ayt bunga..tapi kalau yg sgt kenal dengan diri aku..aku pasti korg ada yg terbaca novel aku kan???hahaha


memasak,mengemas, bukanlah kepakaran aku..tapi yg lain tu boleh la...hehe


erm...dah 3 bulan agknye aku mengikuti kursus separuh masa kat giatmara prima(bajet promo), aku just pergi kursus tu kalau2 ada kursus pastry n bakery je...law x..hampeh le aku nak menapak n menadah muka kat giatmara prima tu tiap2 sabtu pukul 9pagi..haha... even aku belum lagi pergi ke mana ipt or ipts...so ni je la cara aku nk blajo pasal pastry n bakery ni pun...sedeyh kan??huk3...erm...

next month juga la aku nk start buat sample2 kueh raya..ALAMAK!!! sedar x sedar dah bulan 5 kan??lagi 2 bulan aje nk puasa n pastu raya..aku harap taon ni aku da byk sket wet..haha..aku target kali ni nk kerja keras sket..aku nk beli KASOT OPERA,VINCI N STEP!!! HANDBAG GUESS!!!!! haha..gila r...xkira tu target aku..n aku nk simpan wat masa depan (brg2 hntaran) hahaha....n selebihnye ada la...mn bleh kasi tawu..ah sibuk je nak tawu korg ni...



tu je kot aku nk post..len kali la aku post lain...cerita yg hangat2 baru keluaq dari oven ka..or aku akan post pic n video aku p kursus tu..nanti2 la k??penat...menaip...haha

No comments: